Нові можливості для розвитку навколо Австрії

Запорукою стрімкого успіху Porsche Holding з брендами концерну Volkswagen у країнах Центральної та Південної Європи стає одночасний розвиток власної дилерської мережі Porsche Inter Auto у Чехії, Словаччині, Угорщині, Словенії та Хорватії. Значні інвестиції дуже скоро забезпечують брендам концерну широку популярність. Оснащені за найновішими стандартами, ці підприємства стають взірцем для інших дилерських мереж.

Та все ж вирішальну роль в успішному розвитку ринків Угорщини, Словаччини, Словенії, Хорватії, Румунії, Болгарії, Сербії, Чорногорії, України та Колумбії відіграє розширення списку фінансових послуг від Porsche Bank. Він кредитує значну частину роздрібних покупців і надає фінансові послуги підприємствам торгової мережі.

Компанія Porsche Inter Auto, що спеціалізується виключно на брендах концерну Volkswagen, представлена не тільки в Австрії і на нових ринках, але й у Німеччині, Італії та Польщі.

Розвиток західного напрямку

З початком інтернаціоналізації компанія Porsche Holding ще у першій половині сімдесятих років зайнялась у Франції імпортом продукції Porsche та різних нішевих брендів з усього світу.

Проте утримання позицій на одному з найбільших автомобільних ринків Європи потребувало дедалі більше зусиль, адже майже всі виробники мали дочірні компанії.

У пошуках нових можливостей для розвитку на французькому роздрібному ринку Porsche Holding у 1999 році купує частку у PGA, однієї з найуспішніших автомобільних груп у Франції. Таким чином Porsche Holding виходить на цілковито новий рівень. PGA розширює діяльність на терени Голландії та Польщі і сьогодні має у своєму розпорядженні близько 240 дилерських центрів, де можна придбати продукцію різних виробників.