Від учня жерстяника до конструктора

Історія бізнесу Porsche бере свій початок у Богемії. Тут у містечку Мафферсдорф (Maffersdorf) 3 вересня 1875 року в Антона та Анни Порше народився син Фердинанд, третя дитина у сім'ї. На момент винаходу автомобіля хлопчикові виповнюється 11 років. Найбільше він цікавиться електрикою: у 13 років установлює електричні дзвінки, у 16 оснащує батьківський будинок електричним освітленням.

Винахідник електричного мотор-колеса

Попрацювавши учнем жерстяника на підприємстві батька і відчувши потяг до техніки та освіченості, у 1893 році Фердинанд Порше починає свою кар'єру на підприємстві «Vereinigten Elektrizitätswerke» компанії Bela Egger #Co. Незадовго до початку нового тисячоліття він переходить на роботу до цісарсько-королівського постачальника Якоба Льонера (Jacob Lohner). Завдяки розробці мотор-колеса йому вдається вразити автомобільний світ на Паризькій виставці 1900 року. Тут Порше презентує перший у світі автомобіль з повним приводом. Саме цей принцип майже через 70 років використає NASA при розробці місяцехода. Перший у світі гібридний автомобіль із бензиново-електричним приводом також створює Фердинанд Порше.

Його діти Луїза та Феррі

У 1906 році Фердинанд Порше, будучи на той час одруженим і маючи доньку Луїзу (1904 р. н.), переїжджає до м. Вінер-Нойштадт (Wiener Neustadt) та наймається до компанії Austro Daimler. Ще за три роки в нього народжується син Феррі.

Геніальний конструктор

За 17 років роботи на посаді генерального директора великої австрійської індустріальної компанії Порше створює потужні лімузини, що вперше набувають аеродинамічних обрисів. За кермом одного з них він виграє славетні перегони імені принца Генріха. Тоді ж конструюється вантажівка для ландверу цісарської армії, яка може їздити як звичайними дорогами, так і по рейках. Паралельно Порше проектує авіаційні двигуни, за що отримує титул почесного доктора Віденського технічного університету, а після Першої світової війни створює перший двомісний спорткар «Sascha», який відразу виборює першість у перегонах Targa Florio.

У 1923 році Фердинанд Порше переїжджає до Штутгарта, де отримує посаду технічного директора компанії Daimler. Тут він відповідає за розробку відомих моделей S, SS та SSK, а також бере участь у розробці вантажних машин, авіаційних двигунів тощо. По завершенні контракту Порше повертається до Австрії, де спочатку працює генеральним директором Steyr. У 1931 році талановитий конструктор відкриває власне бюро у Штутгарті.

Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані