Епоха розквіту

Зі збільшенням обсягів продукції зростає і компанія Porsche. На початку 50-х років минулого століття починає формуватися напрямок роздрібної торгівлі, що згодом перетворюється на Porsche Inter Auto (PIA). У 60-х роках ця діяльність набуває дедалі конкретніших обрисів. Вулиця Альпенштрасе у Зальцбурзі була лише початком: невдовзі з'являються філії у Вінер-Нойштадт (очолювані інженером Ернстом Піхом, старшим сином Луїзи), Целль-ам-Зе, Капфенбергу та інших містах. Сьогодні в Австрії працюють 56 дилерських підприємств Porsche Inter Auto.

Ознаки зростання

У 1956 році відкриваються майстерня на залізничному вокзалі і нова будівля сервісного центру «Porschehof I», яку згодом називатимуть «блакитний будинок». У 1962 році на вулиці Фанні-фон-Лєнерт (Fanny-von-Lehnert) зводиться «Porschehof II» з добре помітною блакитною емблемою VW на даху.

Успіхи у міжнародному автоспорті

Компанія Porsche Holding Salzburg стала відомою також завдяки участі у спортивних змаганнях. Наприкінці 60-х років гоночні автомобілі класу Формула-Фау викликали справжній фурор. Та ще й завдяки моделі Porsche 917 компанія Porsche Salzburg стала тріумфатором марафону «24 години Ле-Мана», виборовши першу в історії Porsche перемогу у командному заліку. Кількома роками пізніше сенсаційного успіху досягли ралійні версії «Жуків», що стали переможцями ралі Ельба.

На шляху до успіху з новими ідеями

Активне розширення асортименту продукції дозволило створити передумови для сьогоднішнього успіху Porsche Holding. Початок надання послуг з прокату автомобілів у 1962 році, а також лізинговий бізнес (1966 рік) дали змогу Porsche рано закріпитися у сфері послуг. А креативна реклама знову зробила лідером продажів «Жука», який переживав далеко не першу молодість.