Автомобільний бізнес набирає обертів

У 1949 році брат і сестра приймають рішення про перенесення компанії з Ґмюнда на вулицю Альпенштрасе у Зальцбурзі. У той час як Луїза та Антон Піх працюють у Зальцбурзі над збільшенням імпорту продукції VW до Австрії, Феррі Порше повертається до Штутгарта. Там у 1950 році він створює базу для майбутнього виробництва спортивних авто (нині - Porsche AG). Таким чином, підприємства родини Порше у Штутгарті і Зальцбурзі, що завжди перебували у спільній власності Луїзи та Феррі і мали спільне коріння, надалі стали окремими компаніями.

Початок діяльності як імпортера Volkswagen у Зальцбурзі

У травні 1949 року до Зальцбурга нарешті надходить перша партія з 14 імпортованих «Жуків». У 1950 році офіційним керівником Porsche Konstruktionen GesmbH стає доктор Антон Піх, а завдяки будівництву того ж року центрального складу запчастин компанія оптимізує забезпечення своїх клієнтів. Це стало важливим моментом стратегії компанії на шляху від простого імпортера до великого обслуговуючого підприємства.

Стратегічне бачення Луїзи Піх - запорука успішного розвитку торгівельної компанії

У розпал активної розбудови компанія зазнає двох тяжких ударів долі. 30 січня 1951 року у похилому віці помирає професор Фердинанд Порше, а за рік раптово йде з життя і доктор Антон Піх. У 1952 році молоду компанію очолює Луїза Піх. На той час на підприємстві працює 71 співробітник, а підрозділи компанії знаходяться у трьох місцях: частина виробництва - на Альпенштрасе, одна філія - у Ґмюнді, ще один виробничий підрозділ - у Целль-ам-Зе. Мати чотирьох дітей довго працює над подальшим розвитком Porsche Salzburg та вкрай обачно керує зростаючою компанією, демонструючи при цьому дивовижну мотивацію, лідерські якості і ділове чуття.

Восени 1953 року уряд відчутно спрощує правила ввезення автомобілів, внаслідок чого стрімко зростають продажі «Жуків» (з 798 авто у 1952 році до 2675 у 1953-ому). У компанії починається епоха розквіту. Луїза Піх створює мережу з продажу «народного автомобіля» по всій Австрії і налагоджує реалізацію спортивних моделей Porsche. Усього за рік компанія продає 5218 автомобілів, і бренд Volkswagen з часткою 25,1% уперше стає лідером ринку. З 1957 року компанія жодного разу не поступилась цією завойованою позицією.

Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані