Інтернаціоналізація як шанс сторіччя

Політичні зміни у Східній Європі дарують Porsche унікальний шанс: у 1990 році компанія Volkswagen AG доручає Porsche Holding створити в Угорщині дилерську мережу для брендів концерну Volkswagen. Стрімкий успіх новоспеченої Porsche Hungaria сприяє формуванню позитивного іміджу Porsche у регіоні. Паралельно Porsche відкриває нові дилерські центри і стає дилером VW та Audi у Братиславі і Празі.

Розпад Чехословаччини ламає наявні канали поставок, але у 1993 році компанія підписує угоду про імпортування продукції концерну до Словаччини.

Щоправда, поділ Югославії і наслідки подальшої війни унеможливлюють постачання автомобілів VW й Audi через місцеві підрозділи до Словенії. Зрештою, у 1995 році після перевірки усіх заявок Volkswagen AG надає Porsche дозвіл займатися імпортом до Словенії.

Porsche Holding продовжує нарощувати темпи розвитку мережі збуту брендів концерну Volkswagen на теренах Східної Європи. Довгострокові інвестиції Porsche спрямовуються до Румунії (1997) та Хорватії (створення спільного підприємства у 1999 році). На початку нового тисячоліття дилери Porsche Holding відкриваються у Сербії, Чорногорії та Болгарії (2004), Албанії і Македонії (2005), а також в Україні (2004).

Робота з ексклюзивними брендами

На ринок ексклюзивних брендів Porsche Holding виходить з продажами автомобілів Bentley (2000) та Lamborghini (2001) через віденську компанію Exclusive Cars Vertriebs GmbH. З квітня 2006 року дочірнє підприємство стає офіційним торговим партнером бренда Bugatti в Австрії та Південно-Східній Європі.