До справи береться друге покоління

У роки Другої світової війни конструкторське бюро Порше переїжджає до м. Ґмюнд (Gmünd), що у федеральній землі Каринтія (Kärnten). Після війни саме тут, а також у майстернях у Целль-ам-Зе Феррі Порше з командою виготовляє лебідки і трактори, ремонтує колишні військові автомобілі тощо.

Заснування Porsche Konstruktionen GesmbH

Щоб захистити справу всього життя інтернованого у Франції батька від конфіскації окупаційною владою, Феррі Порше та його сестра Луїза, яка у 1928 році вийшла заміж за адвоката доктора Антона Піха, 1 квітня 1947 року нашвидкуруч зареєстрували у Ґмюнді австрійську компанію Porsche Konstruktionen GesmbH. Засновниками виступили Луїза Піх та Феррі Порше. Тоді ж уже австрійська на ту мить фірма отримала від італійського промисловця Дузіо замовлення на проект повноприводного боліда класу Формула-1. Незважаючи на те, що «Cisitalia» через фінансову скруту так і не взяла участі у жодних перегонах, прибуток від цієї угоди дозволив братові й сестрі внести заставу за батька і повернути його додому.

Народження бренда.

Феррі Порше продовжує втілювати свою мрію. В австрійській долині Мальта на базі «Жука» конструюється перше спортивне авто з емблемою «Porsche». У 1948 році Феррі презентує модель № 356 - автомобіль, який закладає підвалини для майбутньої слави бренда Porsche. Перший екземпляр отримує мотор із центральним розташуванням, а всі наступні купе, що складаються вручну у Ґмюнді, мають задньомоторне компонування. У зальцбурзьких майстернях на вулиці Альпенштрасе народжується дюжина кабріолетів серії 356.

Доленосна угода з Volkswagen

Слід зазначити, що дійсно історичне за своїм значенням рішення було прийнято на 1000 кілометрів північніше, коли союзники вирішили розпочати виробництво автомобілів Volkswagen на відбудованому заводі компанії. Виникла потреба в інженерах Porsche, які допомогли б у відновленні випуску продукції. Одночасно Феррі Порше уклав угоду зі щойно призначеним на посаду генерального директора VW паном Нордхоффом (Nordhoff). До найважливіших положень контракту належали сплата ліцензійних відрахувань за кожного випущеного «Жука», дозвіл на створення на його базі спортивної моделі (Porsche 356) та налагодження її збуту через мережу VW, що надалі стане глобальною, домовленості щодо користування технічними послугами конструкторського бюро Порше і, нарешті, дозвіл на отримання статусу генерального імпортера на території Австрії. Цю масштабну угоду було укладено у м. Бад Райхенхаль (Bad Reichenhall). Підписали її Фердинанд Порше, Феррі Порше, Луїза Піх і Антон Піх. З іншого боку підписантом виступив генеральний директор Volkswagen Нордхофф. Розроблена батьком конструкція «Жука» лягла в основу подальшого успіху бізнесу Порше у Зальцбурзі та Штутгарті.

7 вересня 1948 року окружним управлінням Шпітталь-ан-дер-Драу (Spittal an der Drau) на ім'я інженера Фердинанда Порше було видано ліцензію на «торгівлю автомобілями і запчастинами до них, виготовленими виключно на моторному заводі у Вольфсбурзі (пізніше - на заводі Volkswagen)».