Від учня жерстяника до конструктора

Історія бізнесу Porsche бере свій початок у Богемії. Тут у містечку Мафферсдорф (Maffersdorf) 3 вересня 1875 року в Антона та Анни Порше народився син Фердинанд, третя дитина у сім'ї. На момент винаходу автомобіля хлопчикові виповнюється 11 років. Найбільше він цікавиться електрикою: у 13 років установлює електричні дзвінки, у 16 оснащує батьківський будинок електричним освітленням.

Винахідник електричного мотор-колеса

Попрацювавши учнем жерстяника на підприємстві батька і відчувши потяг до техніки та освіченості, у 1893 році Фердинанд Порше починає свою кар'єру на підприємстві «Vereinigten Elektrizitätswerke» компанії Bela Egger #Co. Незадовго до початку нового тисячоліття він переходить на роботу до цісарсько-королівського постачальника Якоба Льонера (Jacob Lohner). Завдяки розробці мотор-колеса йому вдається вразити автомобільний світ на Паризькій виставці 1900 року. Тут Порше презентує перший у світі автомобіль з повним приводом. Саме цей принцип майже через 70 років використає NASA при розробці місяцехода. Перший у світі гібридний автомобіль із бензиново-електричним приводом також створює Фердинанд Порше.

Його діти Луїза та Феррі

У 1906 році Фердинанд Порше, будучи на той час одруженим і маючи доньку Луїзу (1904 р. н.), переїжджає до м. Вінер-Нойштадт (Wiener Neustadt) та наймається до компанії Austro Daimler. Ще за три роки в нього народжується син Феррі.

Геніальний конструктор

За 17 років роботи на посаді генерального директора великої австрійської індустріальної компанії Порше створює потужні лімузини, що вперше набувають аеродинамічних обрисів. За кермом одного з них він виграє славетні перегони імені принца Генріха. Тоді ж конструюється вантажівка для ландверу цісарської армії, яка може їздити як звичайними дорогами, так і по рейках. Паралельно Порше проектує авіаційні двигуни, за що отримує титул почесного доктора Віденського технічного університету, а після Першої світової війни створює перший двомісний спорткар «Sascha», який відразу виборює першість у перегонах Targa Florio.

У 1923 році Фердинанд Порше переїжджає до Штутгарта, де отримує посаду технічного директора компанії Daimler. Тут він відповідає за розробку відомих моделей S, SS та SSK, а також бере участь у розробці вантажних машин, авіаційних двигунів тощо. По завершенні контракту Порше повертається до Австрії, де спочатку працює генеральним директором Steyr. У 1931 році талановитий конструктор відкриває власне бюро у Штутгарті.